Första innerdörren

Så där ja, nu har första innerdörren monterats. Tror bestämt att "Gunnar" själv presenterade sig tidigare och nu har han fått sin plats. Nu fattas lister och el-prylar för att det inre förrådsrummet ska anses som färdigt.

Jag fick tips av min granne, snickaren, att sätta smygar (heter det så??) direkt på karmen innan denna monteras. Skaffade en sån där fräs för små "kex" för att få fast det hela med och det funkade bra. Kommer förmodligen att praktisera denna metod fortsättningsvis.





/O

Kommentarer
Postat av: anna

Ja där hänger Gunnar stiligt!

2009-09-26 @ 20:56:35
URL: http://annaweb.us
Postat av: Anne-Lee

Hej på er i snön, ja visst är det en otrolig vinter som vi har, kan inte fatta att vi fått så mycket snö att den fått lega kvar och att vi haft så kallt denna vinter! MEN nu räcker det! snön får gärna ligga kvar ett tag för alternativet är ju slask och det kan jag gärna klara mig utan så länge som möjligt! Men inte mera snö nu utan varmare och soligare dagar TACK! Ser så spännande ut nu när ni kommit ytterligare massor på väg till klart! vi ser fram emot att komm och besöka er i vår! kramar Fam Holm i Märsta

2010-02-24 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0