Vintern - ska den någonsin ge sig?

Jo, det ser ju fint ut och så....när man ser det såhär på bild men nu är jag ganska less på den här vintern kan jag erkänna. Det är väl fler i detta land som känner som jag så jag ska inte tjata mer om detta. Tänkte bara visa lite för den som är intresserad.



Här bakom döljer sig vårt näste. Husen flyter ihop på bilderna, liten stuga till vänster i bild.

Finn ett fel i bilden nedan! Ett hus ska bort, vilket?


Vår lilla väg mellan husen. Så nära men ändå så långt ifrån!

Jaha, har det hänt nåt på byggfronten undrar ni! Svar: JA. Foto: Nej.
Vi har lagt parkett nästan klart i övre hallen och så är väl tvättstuge-VVS-arbetet klart. Bara lite pyttesaker kvar där. Pyttesaker har i och för sig en förmåga att förvandla sig till jättesaker i lägen som dessa.  Men vi kan väl säga pyttesak, så känns det bra nu!

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte kommentera köket! Det verkar som luckan Lidingö blir en familjelucka, vi har den på Berget!!

Den är jättefin. Svart stenbänk har vi också...

Snart, snart kommer våren!

Kram Marit

2010-02-18 @ 18:39:30
Postat av: S

Jaha! Vet många som har den, men är den snygg så väljer man ju den. Återstår dock val av kakel för köket. Men vi har inte kommit dit ännu.

2010-02-20 @ 21:56:54
Postat av: anna

Ni får skicka ut pojkarna i röda luvor och fixa årets julkort redan nu...

2010-02-21 @ 22:42:26
URL: http://annaweb.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0