Tandläkaren flyttar in?

Här kommer nu en bild på tvättstugan som den ser ut idag. Nu kan vi tvätta här inne och slipper bära ut tvätten till det gamla huset. Där finns det inte ens vatten för tillfället. När vi för några veckor sedan kom hem efter en kort skidresa så hade vårt vatten fryst och vi ställde in element under lilla huset. Nästa morgon fungerade det igen, tack och lov. Vårt vatten kommer upp där och ligger i en slang löst i krypgrunden innan det går vidare under marken och in i nya huset. Men fortfarande är det fryst någonstans påväg in i lilla huset, så det blev till att snabba på med installationen av nya tvättmaskinen. Men nu har vi den där. Skönt som sjutton.
Inte ser det så upplyftande och mysigt ut direkt. Hoppas på mer lattjo lajbans när det blir klart.
Tandläkarpraktik-likt, enligt O.
Kort inlägg blev det denna gång. Behöver sova nu omgående känner jag.
/S

Kommentarer
Postat av: Hasse B

Ja det gör det kanske med det är la' inge' fel på det. Vänta bara tills alla färgglada ostrukna skjortor och dito ovikta barnkläder ligger där!

Det enda jag undrar: är det bara denna runda ho eller finns en med inbyggd tvättbräda? DEN skulle jag inte vilja vara utan. Den hos mig alltså...

2011-03-15 @ 11:34:43
Postat av: S

Nej, någon tvättbrädsho blir det inte. Jag nöjer mig med tvättbrädan på en mannens mage./S

2011-03-16 @ 09:35:49
URL: http://jv12.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0